streda 30. marca 2011

fénix, matka, koloseum

29.3. - Praha - 007 - Coliseum (US), Mother, Phoenix2

stačilo by napísať, že konečne sme sa na sedmičke pováľali po zemi a bolo by povedané všetko. ale napíšem hádam aj čosi viac. po náročnom a skvelom víkende s Ilúziou na balkánskych cestách sme si naservírovali utorkový pank. všetko rozbehli Phoenix 2. mám rád ich mix metalu a panku. majú v sebe niečo, čomu verím. krv, gitary, tepláky aj rifľovky, všetko dokopy a ten mix je výbušný. Mother ma moc nebavili. ale ohučaný som bol dosť. a nakoniec Coliseum. ich posledný album ma úplne opantal. skoršie sú viac rokenrol, ten posledný je plný poskrývaných melódií. čakal som všeličo, ale to čo sa odohralo, ma dostalo ako smrť. hrali aj staršie peckovačky, noha na plyne a Motorhead je slaďáková kapela. ale nechápal som najmä, keď hrali z nového House With A Curse. tie divné temné skladačky mali gule a boli viac rokenrol ako čokoľvek v galaxii. a zvuk! ten zabíjal tiež. spevák a gitarista Ryan Patterson hral naraz z dvoch bední a bolo to počuť. basák Mike Pascal akoby vypadol z dodávky Iron Maiden, a bol to ten najveselší týpek na koncerte. a ako som spomínal na začiatku, na sedmičke divočina, aj po zemi som sa konečne pováľal. proste koncert ako sa patrí. ešte dlho som mal srdce v gatiach a modriny na chrbte. marec úspešne za nami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára